Висота і дальність метання дозволяє завантажувати самі великовантажні автомобілі з однієї установки, без їх подальшого переміщення (тобто зернометатель МЗС-120 можуть перекинути авто через задній борт аж за кабіну).
Для навантаження великих вантажівок через бічні борти є опція – подовжувача хобота.
До появи наших зернокидачів, зважаючи на неефективність старих ЗМ (слабке метання, ненадійність редукторів, ланцюгових передач, що працюють в особливо запилених умовах, низька продуктивність), багато підприємств від безвиході відмовилися від ЗМ, перейшовши до фронтальним
навантажувачів типу GSB, Manitu і т.д, робота яких на токах в рази дорожче, ніж нашим МЗС, ну і при перелопачуванні буртов вони також набагато поступаються.
Зернокидач МЗС-120 «ДАВИД» зарекомендували себе надійними помічниками на току у всіх куточках України, отримали відмінну оцінку в Казахстані, Молдові, Болгарії, Румунії.
Машини зроблені на базі сучасних мотор-редукторів, форсований тример, 6-шарова шевронна стрічка, відсутність ремінних і ланцюгових передач роблять МЗС практично не обслуговуються (періодичної підтяжки в період обкатки вимагає шевронна нескінченна стрічка, 1 раз на рік завантажувальні транспортери, і через 4000 годин заміна
масла в редукторах).
(//globaltrade.com.ua)
Особливості:
Збільшено робочий захоплення навантажувача до 5,2 м.
Збільшена швидкість подачі завантажувального транспортера в 2,4 рази
Збільшений
обсяг триммера
6-шарова шевронна нескінченна стрічка, з 8-шарова краями
Прямий привід на всі робочі органи з використанням сучасних мотор-редукторів
Управління зернокидача проводиться за допомогою пульта.
Висота метання до 9 м. (В залежності від засміченості, вологості), дальність метання – до 30 м.
Для навантаження великих вантажівок через бічні борти є опція – подовжувач хобота
Зернометач ЗМ 60, 90, 100, 110 МЗС 120, 170 — «Agro-Ukraine»